متفرقه

سریال های برتر از دید تماشاگران (بالاترین امتیاز کاربران)

بینندگان فیلم و سریال شامل دو اند. گروه اول همزمان چند تا را می بینند و گروه دوم اول یکی را تمام می کنند بعد به سراغ دیگری می روند. فارغ از اینکه جز کدام دسته از بینندگان قرار دارید، قدم اول برای دیدن سریال انتخاب سریال است. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد که سریال مورد علاقه تان را به راحتی پیدا کنید. بهترین فیلم های غمگین را ببینید.

بروکلین Nine-Nine

2013-اکنون

Brooklyn Nine-Nine که توسط Dan Goor و Michael Schur ساخته شده است، که هنر خود را در نمایش هایی مانند The Office و Parks And Recreation تقویت کردند، ترکیبی از مجموعه کمدی دوستانه و گرم را ادامه می دهد که توسط گروه های با استعداد ارائه می شود. این فیلم که در اداره پلیس نیویورک اتفاق می‌افتد، ظاهراً کارآگاه احمق اما فداکار جیک پرالتا (اندی سمبرگ) را دنبال می‌کند، اما مدت‌هاست تلاش کرده است تا همکارانش را به درستی کشف کند – از جمله صحنه سرقت تری کروس در نقش تری جفوردز و آندره براگر. یکی از بزرگترین خنده ها در مورد قتل خود: زندگی در خیابان در گذشته در نقش کاپیتان هولت خشن. Nine-Nine که قادر به حل مشکلات احمقانه و درمان های عمیق تر در مورد مسائل خاص (مانند پروفایل نژادی) است، در طول سال ها شکوفا شده است. همچنین به چیزی کاملاً رضایت بخش تبدیل شده است (عنوان نوار جنسی شما). بهترین فیلم های هندی را ببینید.

تعدیل شده

2010-2015

ریلان گیونز شخصیت نسبتاً فرعی در آثار المور لئونارد است که در داستان کوتاه Fire In The Hole ظاهر می شود. اما در دست گراهام یوست از Speed، Justified تبدیل به یکی از اقتباس‌های بهتر از سبک پرحرف و پرحرف نویسنده جنایی شد. با تیموتی اولیفانت به عنوان مظهر عدالت لاکونیک، داستان یک معاون مارشال آمریکایی قدیمی و اسلحه کش است که با روش های سازش ناپذیر او را از میامی به خانه خود در هارلان کانتی کنتاکی منصوب می کند، جایی که او مجبور می شود با خود در راه باشد. پدر جنایتکار حرفه ای (ریموند بری)، دوست قدیمی او در معدن، بوید کرودر (والتون گوگینز)، و جنایتکاران رنگارنگ بی شمار دیگر. به طور خاص گوگینز یک شخصیت برجسته است، در حالی که مارگو مارتیندیل یک آنتاگونیست به یاد ماندنی را در فصل دوم می سازد.

Thick Of It

2005-2012

طنز سیاسی قبلاً اینجا فقط یک کنایه هولناک بود، یک ابروی بالا انداخته در آنجا (بله وزیر نمادین به کنار). سپس The Thick Of It هجوم آورد و به همه گفت: “خداحافظ”. با مالکوم تاکر، تثبیت کننده نفس آتش پیتر کاپالدی در مرکز آن، کمدی بد دهان آرماندو ایانوچی یکی از تندترین و سریع ترین کمدی های تاریخ است که طبقه سیاسی بریتانیا را از طریق طوفان فحش های خلاقانه به سیخ می کشد. به طرز عجیبی، و به حیرت کلی سازندگان و طرفداران آن، زندگی به طور نابخردانه تصمیم گرفته است از هنر تقلید کند – مایکل گوو اعلام کرد که قصد دارد چند روز پس از قسمت “زمین بازی های سیلیکون” برنامه هایی را برای کودکان طراحی کند، در حالی که بودجه جورج آزبورن در سال 2012 به طور گسترده به عنوان بودجه ای توصیف شد. “همه چیز”.

کوتوله سرخ

1988-1999، 2009-اکنون

بریتانیا اغلب به فیلم های علمی تخیلی روی صفحه نمایش کوچک پرداخته است، اما کمدی علمی تخیلی جانور بسیار کمیاب تری است. کوتوله سرخ در اوج خود یکی از بهترین نمونه‌های ما بود: ممکن است بودجه بین کهکشانی نبوده باشد، اما شخصیت‌ها با هم برخورد کردند و اکثریت قریب به اتفاق جوک‌ها به پایان رسید. دیو لیستر (کریگ چارلز) آخرین مردی است که در کشتی معدنی به همین نام زنده می ماند، فقط با یک هولوگرام محکم (ریمر کریس بری، یک کمدی بازنده بزرگ همه زمان ها)، یک گربه-مرد تکامل یافته (سروران دنی جان جولز) ، گربه بیهوده)، یک اندروید عصبی (کرایتن رابرت لولین) و کامپیوتر ناتوان کشتی هالی (نورمن لاوت) برای شرکت. این نمایش فراتر از مفهوم اولیه خود گسترش یافت و از اجرای احیای دیو لذت می برد، اما آن سه فصل اول روزهای شکوه باقی می مانند.

جنسیت و شهر

1998-2004

به لطف گذشت زمان و دو اسپین‌آف فیلم‌های بی‌نظیر، Sex And The City توسط بسیاری به عنوان یک نمایش احمقانه درباره کفش و کوکتل دیده می‌شود. اما در زیر لایه‌های پرادا مجموعه‌ای پنهان شده بود که هوشمندانه نوشته شده بود و به طرز باورنکردنی شجاعانه نوشته شده بود، حتی اگر روی یک جفت جیمی چوس بی‌نقص و بی‌نقص روی صفحه تکان بخورد. اکنون به راحتی می توان فراموش کرد که ماجراهای چهار سی و چند ساله آزاد شده از نظر جنسی (خوب، سه، به علاوه شارلوت) منهتن، نه تنها برای زنان در تلویزیون، بلکه برای رفتار جنسی در جعبه بود. کل صنعت ویبراتور بدهی هنگفتی به کری و کو دارد.

نمایش جوانه زدن

2003-2015

کمدی cringe به ندرت جزییات دقیق‌تر از این سریال بود، که ناهنجاری را به اوج جدیدی رساند. Peep Show که توسط اندرو اوکانر، سام بین و جسی آرمسترانگ ساخته شده است، مفهوم بدیعی دارد که کاملاً از دیدگاه احمق های اصلی مارک (دیوید میچل) و جیز (رابرت وب) فیلمبرداری شده است. زندگی آنها، شهوات و زوزه کشان مطلق اشتباهات اجتماعی همه مستند شده است: مارک یک آدم سرسخت است که فکر می کند به دیدگاه های اخلاقی پایبند است، در حالی که به نظر می رسد جیز به ندرت می تواند روزهای جوانی خود را رها کند، علیرغم این واقعیت که او فقط حدود 10٪ از خود سردتر است. هم اتاقی. این نوشته در تمام 9 سری به‌طور باورنکردنی قوی باقی می‌ماند، و با کارهای حمایتی عالی از اولیویا کولمن، پترسون جوزف، مت کینگ و غیره تقویت شده است.

کراکر

1993-1996، 2006

در ادوارد فیتز فیتزجرالد، رابی کولترین یکی از به یاد ماندنی ترین ضدقهرمانان تلویزیون را ساخت. این روانشناس قمارباز، سیگار کشیدن زنجیره ای، مشروبات الکلی زیاد و اضافه وزن، ممکن است تقریباً هر رذیله ای را که برای انسان شناخته شده است، در خود گنجانده باشد، اما بینندگان از سهولتی که او بی رحمانه مردان کمتر را تا حد یک قدرت فکری شکست می دهد، خوشحال می شوند. درام زیبا نوشته جیمی مک گاورن هرگز به جنبه ی شخصیتی مربوط نمی شد (مجرم عموماً در صحنه های اول فاش شد) بلکه تا زمانی ساخته شد که فیتز مظنون را در اتاق مصاحبه گرفت. با بصیرت قطعی و تحریک آشکار به آنها حمله کرد، پروفیل پرخاشگر آنها را به میل خود خم کرد و فشار داد تا در نهایت شکستند. یکی از بهترین درام هایی که بریتانیا تولید کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا