متفرقه

پایداری در ورزش – آنچه شما به عنوان یک مدیر ورزشی باید بدانید!

پایداری موضوع ساعت است. در هر زمینه ای در سراسر جهان، مردم مدل های پایدار را در نظر می گیرند. بنابراین، هنگام پیگیری فناوری ورزشی در هند باید از موضوع و پیامدهای آن بر نقش خود آگاه باشید.

توانایی زندگی و شکوفایی بدون کاهش منابع طبیعی برای آینده به عنوان پایداری شناخته می شود. در گزارش بروندلند، سازمان ملل متحد توسعه پایدار را به عنوان توسعه ای تعریف کرد که نیازهای زمان حال را بدون به خطر انداختن توانایی نسل های آینده برای برآوردن نیازهای خود برآورده می کند.

ورزش و سن نشستن نوزاد:

ورزش و فعالیت بدنی در هر سنی از زندگی اهمیت بسیاری دارد، اما وقتی موضوع به نوزادان می‌رسد، ممکن است سوالاتی به ذهن بیاید. یکی از این سوالات می‌تواند درباره زمان مناسب برای شروع تمرینات ورزشی یا حتی فعالیت‌های مربوط به توسعه مهارت‌های حرکتی در نوزادان باشد، از جمله سنی که نوزادان می‌توانند بنشینند.

سن نشستن نوزادان یعنی،سنی که نوزادان می‌توانند به طور مستقل بنشینند، ممکن است متفاوت باشد و بستگی به رشد و توسعه هر کودک دارد. معمولاً، بسیاری از نوزادان می‌توانند تا سن ۶ ماهگی بنشینند، اما برخی از آنها ممکن است بیشتر یا کمتر از این سن برای این مهارت نیاز داشته باشند.

فعالیت‌هایی که به تقویت عضلات و مهارت‌های حرکتی نوزاد کمک می‌کنند، می‌توانند از سنین زودهنگام شروع شود. این فعالیت‌ها شامل پوزش‌ها، بازی‌هایی که نیازمند نشستن یا تکان دادن کودک است، و حتی استفاده از اسباب‌بازی‌هایی که توانایی پشتکار کودک را تقویت می‌کنند، می‌شوند.

در هر صورت، مهم است که فعالیت‌های ورزشی و تمرینات برای نوزادان به شکلی مناسب و با رعایت اصول بهداشتی و امنیتی انجام شود. همچنین، هرگونه سوال یا نگرانی مربوط به توسعه حرکتی یا ورزش نوزادان با پزشک یا متخصص توسعه کودکان مطرح شود.

پایداری در ورزش – مقدمه ای کوتاه

پایداری در ورزش به معنای برگزاری یک رویداد ورزشی است که از روش های سازگار با محیط زیست برای کاهش اثرات منفی بر محیط زیست استفاده می کند. این به سازمان دهندگان اجازه می دهد تا ردپای کربن خود را به حداقل برسانند.

پایداری یکی از جدی ترین مسائل روز ما است که طیف وسیعی از مسائل اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی را تحت تأثیر قرار می دهد. مردم در سرتاسر جهان تحت تاثیر چالش های بزرگی مانند تغییرات آب و هوایی، نابرابری اقتصادی و بی عدالتی اجتماعی قرار دارند.

اینها هم از نظر عملیات روزمره و هم وظایف در قبال جوانان و نسل های آینده، مسائل قابل توجهی برای جامعه ورزش است. ما همچنین توانایی بی‌رقیب ورزش در تشویق و الهام بخشیدن به تعداد زیادی از مردم را می‌شناسیم.

مسابقات المپیک:

کمیته بین المللی المپیک (IOC) متعهد شده است که پلاستیک های یکبار مصرف را در مقر خود، موزه المپیک و همه رویدادهای آن حذف کند.

مسابقه اقیانوسی ولوو:

یکی از قایق‌های تفریحی که در این مسابقات دور دنیا رقابت می‌کند، Turn the Tide on Plastic، همچنین داده‌های میکروپلاستیک‌های موجود در اقیانوس را جمع‌آوری می‌کند.

لیگ برتر فوتبال (MLS):

تیم‌های لیگ فوتبال ایالات متحده با پوشیدن پیراهن‌هایی که از زباله‌های اقیانوس ساخته شده بودند، روز زمین را گرامی داشتند.

IPL:

استادیوم کریکت Chinnaswamy در شهر بنگلور هند سیاست زباله صفر را برای تماشاگران خود در طول لیگ برتر هند (IPL) در نظر گرفته است.

توپ های ورزشی
توپ های ورزشی

ورزشگاه تویکنهام:

این خانه نمادین راگبی انگلیسی با ایجاد یک سیستم واریز و برگشت برای نوشیدنی‌های سرو شده در بازی‌ها، تعهد خود را به پایداری نشان داده است.

برخی از تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی جهانی، از جمله پاتاگونیا، لیلی لوتوس، آدیداس، و چهره شمالی به جنبش ورزشی پایدار پیوسته‌اند. آنها لباس، کفش، و اقلام نوآوری را معرفی کرده‌اند که از پلاستیک بازیافتی، الیاف طبیعی مانند پنبه ارگانیک یا بدون مواد شیمیایی ضدآب مانند پرفلوئوروکربن‌ها (PFC) ساخته شده‌اند.

برندهای بین المللی دیگری نیز وجود دارند که پایداری پوشاک ورزشی از جمله Bluesign و GOTS (استاندارد جهانی نساجی ارگانیک) و سایر برندها مانند FWF (بنیاد پوشاک منصفانه) را تأیید می کنند که بر شرایط کاری کارکنانی که این تجهیزات را تولید می کنند نظارت می کنند.

نقش مدیر ورزشی و پایداری – مسئولیت های شما

گاهی اوقات درک نقش خود در یک محیط جدید برای افراد گیج کننده است. پایداری باعث سردرگمی بسیاری از مدیران ورزشی شده است. اکثر مردم نمی دانند که چگونه می توان پایداری را بدون مختل کردن هنجارهای موجود ورزش تضمین کرد.

یکی از وظایف اصلی یک مدیر ورزشی، مدیریت روابط عمومی یا روابط عمومی یک بازیکن است. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، یک مدیر می تواند اطمینان حاصل کند که بازیکنش پایداری را به گونه ای اتخاذ می کند که مانع پیشرفت آنها نشود. یک مثال از این می تواند این باشد که مطمئن شوید پخش کننده شما آب را هدر نمی دهد، فقط آنچه را که نیاز دارد خریداری می کند و از خرید پلاستیک های یکبار مصرف و اقلام دور ریختنی خودداری می کند.

تغییر اغلب شدید است. با این حال بد نیست. شما به عنوان یک مدیر ورزشی باید نقشی که پایداری در سناریوی مدرن ایفا می کند را درک کنید. حفاظت از محیط زیست در خط مقدم اهداف همه است. به یکی از مهمترین اولویت ها در هر زمینه تبدیل شده است. بنابراین، شما باید با این تغییرات سازگار شوید، زیرا آنها اینجا هستند تا بمانند.

مبارزه با فرهنگ لیپوساکشن و نقش برجسته مربیان در سلامتی ورزشکاران

با گسترش فرهنگ و توجه به ظاهر زیبایی، ورزشکاران نیز به دنبال داشتن ظاهری مناسب و ایده‌آل می‌باشند. اما در راستای تحقق این هدف، بسیاری از آنها به راهکارهای سریع و غیرعلمی مانند لیپوساکشن روی می‌آورند. لیپوساکشن، فرآیندی است که در آن چربی‌های اضافی از بدن ورزشکاران با استفاده از روش‌های جراحی و غیرجراحی برداشته می‌شود. اما این راهکار، علاوه بر اثرات جانبی و خطراتی که دارد، با واقعیت‌های بیوشیمیایی بدن و توانایی‌های طبیعی آن تعارض دارد.

توجه به این نکته ضروری است که بدن ورزشکاران نیازمند چربی است، چرا که چربی‌ها منبع انرژی مهمی برای عضلات ورزشکاران محسوب می‌شوند. از این رو، برداشتن چربی‌های زیاد از بدن می‌تواند به کاهش توانایی و عملکرد ورزشکاران منجر شود. علاوه بر این، لیپوساکشن ممکن است باعث تخریب سلول‌های چربی و عضلات شود که برای ورزشکاران بسیار مضر است.

در این مواقع، نقش مربیان به عنوان مشاوران و پیشوایان حیاتی می‌شود. آنها می‌توانند با آگاهی از فرآیند‌های بیولوژیکی بدن و عملکرد بهینه آن، ورزشکاران را از انجام تصمیمات نادرست مانند جراحی لیپوساکشن باز دارند. مربیان می‌توانند ورزشکاران را آموزش دهند که چگونه با تغذیه مناسب و برنامه‌های تمرینی منظم، به طور طبیعی و با احترام به فرآیند طبیعی بدن، به اهدافشان دست یابند.

علاوه بر این، مربیان می‌توانند به ورزشکاران آگاهی دهند که زیبایی و ظاهر مناسب از روی توانایی و عملکرد برخوردار است، نه از ظاهر ظاهری که از طریق روش‌های غیرطبیعی و غیرعلمی به دست می‌آید. آنها می‌توانند به ورزشکاران نشان دهند که ارزش‌های واقعی و ماندگار، در آگاهی از توانمندی‌ها و احترام به خود و بدنشان است، نه در رضایت موقتی که از زیبایی بی‌رویه به دست می‌آید.

در نتیجه، مربیان به عنوان راهنمایان و حمایت‌کنندگان ورزشکاران، نقش بسیار مهمی در جلوگیری از فرهنگ لیپوساکشن و حفظ سلامتی و عملکرد بهینه آنها دارند. این نیازمند همکاری و هماهنگی موثر بین ورزشکاران و مربیان است تا به دستاوردهای واقعی و پایدار در عملکرد و ظاهری مناسب دست یابند، در حالی که از راهکارهای غیرعلمی و مضر دوری کنند.

آموزش مدیران ورزشی فردا در مورد پایداری

یکی از بهترین راه‌ها برای آماده‌سازی مدیران برای این موج جدید، استفاده از این دانش در ابتدای تحصیل است. از آنجایی که آنها هنوز در حال یادگیری هستند و در مسیر صنعت قرار نمی گیرند، ارائه این آموزش آسان تر می شود.

دانش آموزان از برنامه MBA در مدیریت ورزشی بهره زیادی خواهند برد. همه آنچه را که در مورد مشاغل ورزشی جدید خود باید بدانند به آنها می آموزد. همه چیز از اصول بازاریابی ورزشی گرفته تا سازماندهی رویدادهای ورزشی منحصر به فرد گرفته تا روانشناسی ورزشی در یک موسسه معتبر تدریس می شود.

استعدادهای متنوعی به دست خواهید آورد. برخی از اینها تفکر انتقادی، ارتباط، جزئیات گرایی و حل مسئله است. برنامه مدیریت ورزشی به شما آموزش می دهد تا بخش های اداری تیم های ورزشی، باشگاه های ورزشی، ورزشکاران، ورزشکاران، اماکن ورزشی و رویدادهای ورزشی را مدیریت کنید. SSSS تخصص هایی را در زمینه بازاریابی ورزشی، مدیریت رویداد در ورزش و فناوری ورزشی ارائه می دهد.

نکته کلیدی در اینجا انتخاب یک دانشگاه خوب است. فقط یک آموزش جامع از یک موسسه معتبر تضمین می کند که تمام جنبه های مهم این رشته را دریافت کرده و همچنین شما را با آخرین روندهای بازار آشنا می کند. چند رهبر در بخش آموزش وجود دارند که به شما این برتری را خواهند داد.

مدرسه علوم ورزشی Symbiosis (SSSS) یکی از بهترین دوره های تجزیه و تحلیل ورزشی در هند را ارائه می دهد که دانش آموزان را برای تبدیل شدن به مدیران و رهبران صنعت از طریق یک تجربه آموزشی جامع آماده می کند. SSSS دانش آکادمیک را با جنبه های تجاری عملی ادغام می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد تا موضوعات و پیامدهای آنها را برای برنامه های سازمان به طور کامل درک کنند.

جدای از مؤلفه آموزشی، تجربیات و امکانات این مؤسسه قابل مقایسه است! چیزی برای همه وجود دارد، از بازی‌های خلو هند گرفته تا بازی‌های ملی.

از منابع موجود در SSSS برای یادگیری در مورد پایداری استفاده کنید و با فارغ التحصیلی در مدیریت ورزشی به موفقیتی که شایسته آن هستید دست یابید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا