سفر و گردشگری

برنامه های تابستانی برتر برای دانش آموزان دبیرستانی

این روزها والدین بیش از پیش فرزندان خود را به اردوهای تابستانی می فرستند. این کمپ ها فعالیت های سرگرم کننده، جذاب و آموزشی ارائه می دهند که کودک شما را فعال نگه می دارند. در اینجا کمپ هائی که درجه بالائی دارند، انتخاب کرده ایم. این کمپ ها براساس امکانات، برنامه ها و هزینه های خود انتخاب شده اند و با هیچ ترتیب خاصی رتبه بندی نشده اند.

بانک رهبران دانشجویی آمریکا

خاصه کمپ: دانش آموزان ۳۵ ساعت در هفته را صرف یادگیری نحوه کار سازمان در تامین نیازهای جامعه می کنند. این کار با هدف بهبود آگاهی مدنی و حس دلسوزی نسبت به دیگران انجام می شود.

پس از دوره کارآموزی، آن ها به اجلاس رهبران دانشجویی در واشنگتن دی سی فرستاده خواهند شد تا در آنجا بینشی در مورد مهارت های رهبری اجتماعی و کسب وکار به دست آورند.

آکادمی تابستانی کارنگی ملون برای ریاضی و علوم (SSAMS)

خلاصه کمپ: SAMS برنامه ای است که بر افزایش مهارت های دانشجویان در رشته های ریاضی، فیزیک، زیست شناسی و برنامه نویسی کامپیوتر تمرکز دارد. شرکت کنندگان در این کمپ آموزش های سنتی را دریافت می کنند و انتظار می رود که برخی وظایف اجرایی را انجام دهند تا ارزیابی کنند که آیا واقعا یاد گرفته اند یا خیر.

دخترانی که برنامه مهاجرت تابستانی را اجرا می کنند

خلاصه کمپ: اگر دخترتان معتاد به فن آوری است، مطمئنا از این برنامه، استقبال خواهد کرد. از طریق این کمپ، دختران به مدت ۲ هفته آشنایی با علوم کامپیوتر را یاد می گیرند. به آن ها فرصت داده می شود تا در مشاغل مختلف فن آوری غرق شوند.

دانشگاه پرینستون، برنامه روزنامه نگاری تابستانی

خلاصه کمپ: دانشجویانی که به نوشتن یا روزنامه نگاری علاقه مند هستند پیوستن به این کمپ را بسیار مفید می دانند PSJP طیف گسترده ای از فعالیت ها را برای ذهن های علاقمند به تحقیق ارائه می دهد. برخی از مواردی که آن ها می آموزند به شرح زیر است:

  • مهارت های اساسی در ایجاد روزنامه
  • تولید یک مستند
  • دیدگاه های متفاوت در مورد چگونگی آماده سازی آن ها برای کار

برنامه تابستانی انجمن تلوراید (TTASP)

خلاصه کمپ: TASP یک کمپ تابستانی است که نوجوانان دبیرستانی را به مدت ۶ هفته در فعالیت های مختلف آموزشی و اجتماعی در داخل و خارج از کلاس شرکت می دهد.

TASPشرکت کنندگانی از کشورهای دیگر را می پذیرد.

دانشگاه نوتردام، سمینارهای رهبری

پردیس نوتردام یک سمینار رهبری ۱۰ روزه برای رهبران مشتاق جامعه و آن دسته از دانشجویانی که جایگاه علمی خوبی دارند، ارائه می دهد. تمام نیازهای دانشجویان در طول سمینار از جمله مسکن و غذا توسط دانشگاه پرداخت می شود. آن ها همچنین یک اعتبار دانشگاهی، دریافت خواهند کرد.

برنامه های دانشگاه پنسیلوانیا برای دانش آموزان دبیرستانی

برنامه تابستانی Penn کاملاً دقیق است زیرا آموزش کلاسی و کارهای آزمایشگاهی را ترکیب می کند و طیف وسیعی از فعالیت ها و تورها را نیز ارائه می دهند.علاوه بر تمام این موارد، آن ها تجربه سطح دانشگاهی را برای کمک به دانشجویان برای تحصیلات پس از دبیرستان فراهم می کنند.

محققان جوان دانشگاه ییل

خلاصه کمپ: شرکت کنندگان به مدت دو هفته، به برنامه غنی زیر در محوطه تاریخی دانشگاه ییل دعوت می شوند:

  • علوم زیستی و پزشکی
  • ادبیات، فلسفه، فرهنگ
  • قانون سیاسی و اقتصاد
  • حل چالش های جهانی
  • علوم و مهندسی کاربردی

کمپ های برتر برای تفریحات تابستانی دانش آموزان آمریکائی

برنامه پیش دانشگاهی هاروارد و برنامه دبیرستان (SSP)

خلاصه کمپ: هاروارد یک برنامه تابستانی بسیار جالب ارائه می دهد. آن ها به دانش آموزان دبیرستانی اجازه می دهند تا دوره های واقعی را بگذرانند و در کنار دانشجویان کالج در محوطه دانشگاه بنشینند. آن ها همچنین به آزمایشگاه ها و کتابخانه های هاروارد دسترسی دارند و به آن ها اجازه می دهند که با دانشکده ملاقات کنند.

بسیاری از موضوعاتی که در این برنامه گنجانده شده اند بخشی از برنامه درسی دبیرستان نیستند. این کاملا چالش برانگیز اما سرگرم کننده است زیرا دانش آموزان می توانند با محققانی که مایل به کمک هستند کار کنند.

دهکده های زبان کنکوردیا

خلاصه کمپ: تمرکز این برنامه بر زبان و فرهنگ است.دانش آموزان برای رقابت جهانی از طریق تکنیک ها آموزش می بینند و می توانند از میان این ۱۵ برنامه زبان یکی را انتخاب کنند: عربی، چینی، دانمارکی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی.

موسسه تابستانی Sadie Nash

خلاصه کمپ: این موسسه یک برنامه تابستانی ۶ هفته ای برای زنانی است که علاقه مند به یادگیری اشکال مختلف رهبری هستند. آن ها کارگاه های رایگان در مورد موارد حائز اهمیت برگزار می کنند و شرکت کنندگان را برای تجربه بهتر به سفر می برند.این اردوگاه منحصر به دانش آموزان دبیرستانی در نیویورک یا نیومارک است.

دانشجوها در حال صحبت کردن
دانشجوها در حال صحبت کردن

اردوهای تابستانی فیلم و بازیگری آکادمی فیلم نیویورک

خلاصه کمپ: برای کسانی که اهل سینما و فیلم سازی هستند، این کمپ تابستانی گزینه خوبی است. به مدت چهار هفته، به شما جنبه خلاقانه و تکنیکی ساخت فیلم آموزش داده خواهد شد و اگر تمایل داشتید، می توانید در برنامه یک ساله ثبت نام کنید.

شما در حین کار با مربیان برنده جایزه، نحوه نوشتن متن، کارگردانی صحنه ها یا حتی بازی در یک فیلم کوتاه را تجربه خواهید کرد.

دانشگاه میامی اوهایو ، برنامه محققان تابستانی

خلاصه کمپ: درست مانند برنامه پیش دانشگاهی هاروارد، دانشگاه میامی نیز با ایجاد امکان برای شرکت کنندگان جهت یادگیری و استفاده از تمام امکانات دانشکده، تجربه کالج معتبر را ارائه می دهد.

در طول دو هفته، دانشجویان را در محیط دانشگاهی غرق خواهد کرد و آن ها دانش پیشرفته تری در زمینه های مورد علاقه به دست می آورند.

محققان دانشگاه USC Bovard

خلاصه کمپ: این یک برنامه سه هفته ای اقامت است که به دانشجویان با نیازهای مالی بالا فرصت می دهد تا زندگی آکادمیک را در یکی از دانشگاه های برتر کشور تجربه کنند.

در طول اقامتشان در یو اس سی، زندگی دانشجویان تغییر می کند زیرا به آن ها فرصتی برای کشف شغل مورد نظرشان داده می شود. آن ها همچنین برای آزمون های جامع آماده می شوند و دوستان جدیدی را ملاقات می کنند که به همان اندازه مشتاق یادگیری هستند.

آموزش مطالعه تابستانی Tufts برای دانش آموزان دبیرستانی

خلاصه کمپ: درست مانند سایر دانشگاه‌های ذکر شده ، Tufts اطمینان حاصل می‌کند که دانشجویان در حرفه دانشگاهی خود یک شروع عالی داشته باشند. در زیر برنامه هایی که شرکت کنندگان آنها ممکن است برای ثبت نام انتخاب کنند ذکر شده است:

  • برنامه نویسندگی تابستان Tufts
  • بنیاد حقوق و اخلاق
  • افتخارات علم بهداشت
  • تحقیق زیست پزشکی از طریق توالی یابی (BIOSEQ)
  • دوره های کالج برای سالمندان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا